Speedwayfan
Trener
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:29, 02 Lut 2008 Temat postu: RDT_stadium |
|
|
RDT_stadium
Wejście w 1 łuk:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyjście z 1 łuku:
[link widoczny dla zalogowanych]
Przeciwległa prosta:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wejście w 2 łuk:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyjście z 2 łuku:
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosta startowa:
[link widoczny dla zalogowanych]
Preferencje toru:
Cytat: | Terrain nawierzchnia 1 (zwykła)
id 0
isWall 0
viscosity 1.0
acceleration 1.0
braking 1.0
grip 1.0
steering 1.0
red 0
green 0
blue 0
End
Terrain glowna (zielona)
id 1
isWall 0
viscosity 0.9
acceleration 1.3
braking 1.0
grip 0.9
steering 1.0
red 0
green 0
blue 0
End
Terrain banda
id 2
isWall 0
viscosity 7.0
acceleration 0.5
braking 7.0
grip 7.0
steering 0.5
red 0
green 0
blue 0
End
Terrain sciezka 1 (brązowa)
id 3
isWall 0
viscosity 0.9
acceleration 1.4
braking 1.0
grip 0.9
steering 1.0
red 0
green 0
blue 0
End
Terrain sciezka 2 (niebieska)
id 4
isWall 0
viscosity 0.9
acceleration 1.6
braking 1.0
grip 1.0
steering 1.0
red 0
green 0
blue 0
End
Terrain sciezka 3 (błękitna)
id 5
isWall 0
viscosity 0.9
acceleration 1.7
braking 1.0
grip 1.0
steering 1.0
red 0
green 0
blue 0
End
Terrain sciezka 4 (kamienista)
id 6
isWall 0
viscosity 0.9
acceleration 1.8
braking 1.0
grip 1.1
steering 1.0
red 0
green 0
blue 0
End
Terrain sciezka 5 (piaskowa)
id 7
isWall 0
viscosity 1.1
acceleration 2.2
braking 1.0
grip 1.1
steering 1.1
red 0
green 0
blue 0
End |
Komentarz by Speedwayfan:
zielona - średnia szybkość, brak zwalniania, mała przyczepność
brązowa - średnia szybkość, brak zwalniania, mała przyczepność
niebieska - niezła szybkość, brak zwalniania, mała przyczepność
błękitna - dobra szybkość, brak zwalniania, mała przyczepność
kamienista - dobra szybkość, brak zwalniania, mała przyczepność
piaskowa - bardzo dobra szybkość, brak zwalniania, mała przyczepność
Podsumowanie:
Najlepsza ściecha - piaskowa. Niezłe jest też błękitna i kamienista. Nie polecam pozostałych Na prostej lepiej jechać zieloną niż tą zwykłą...
Najlepiej "ciągnie":
1 łuk - cały czas przy samej bandzie
2 łuk - cały czas przy samej bandzie
Przeciwległa prosta - jak najbliżej bandy
Prosta startowa - jak najbliżej bandy
Pytanie do Was: jest to przejrzyście pokazane? Da się coś z tego zrozumieć? Mam nadzieję, że tak Wkrótce rozpisze kolejne tory RDT
Ostatnio zmieniony przez Speedwayfan dnia Pon 3:21, 04 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|